Projectomschrijving

Met veel enthousiasme begonnen wij met de betrokken partijen aan de start van ons project. Veel en gevarieerde media-aandacht zorgde voor de eerste inschrijvingen. In de volgende fase bleken de samenwerkingen niet zo soepel te verlopen als gewenst en 2 van de 7 betrokken verenigingen waren maar actief en zorgde voor de volgende instroom van deelnemers. Voor de andere verenigingen leek het wel meer bedreigend dan een oplossing en een leuk aanbod. De instroom droogde na een half jaar op en  uitgebreide reclame en adverteren leverde nauwelijks deelnemers op. Wij concludeerde dat onze beoogde deelnemers (inactieve mensen) niet op onze reclame prikkels in gaan. Onverwacht kwamen wij steeds meer in contact met zorginstellingen en het bedrijfsleven. Zij toonden veel interesse en vrij snel stuurde zij de eerste deelnemers voor een intake door. Dit was het begin van een succesvolle samenwerking die gecontinueerd is.
 360 intakes, 179 startende deelnemers, waarvan 163 mensen actief aan bewegen zijn blijven doen.
 De instroom via een andere route bracht ons toch onze doelgroep.

Naar boven
Direct naar: InhoudDirect naar: NavigatieDirect naar: Onderkant website