Projectomschrijving

In het traject 'Van Kijken Naar Zien' is een werkwijze ontwikkeld die klantmanagers en leidinggevenden helpt om hun vakmanschap ten aanzien van gespreksvoering te verbeteren. Ingrediënten hiervan zijn het maken van video-opnamen van gesprekken, feedback van gesprekspartners (cliënten) en vreemde ogen die meekijken (onderzoeker/coach).

Het implementatietraject 'Meer Kijken Meer Zien' beoogt een tijds- en kostenefficiëntere vorm van deze werkwijze te ontwikkelen en uit te proberen. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een Kijkwijzer om gesprekken te analyseren, een Samenleer-wijzer om de samenwerking met cliënten te verbeteren, en een privacy protocol en informatiefolder voor cliënten. Het traject bestaat uit een introductieprogramma en individuele bijeenkomsten met professionals. Het project wordt door Inclusivate uitgevoerd samen met de gemeenten Zoetermeer en Breda en met beroepsvereniging SAM, en door de HAN met werkbedrijf Scalabor.

Naar boven
Direct naar: InhoudDirect naar: NavigatieDirect naar: Onderkant website