Projectomschrijving

Dit project wordt mogelijk gemaakt door ZonMw
De coach ondersteunt bij het levend houden van het beoogde platform in de organisatie met meer inzicht in innovatieve initiatieven, bruikbare handvatten voor klantgericht verbeteren en meer draagvlak voor de opschaling van eerder ontwikkelde en nog te ontwikkelen innovaties. Daarnaast bieden zij ondersteuning bij het inspireren en ondersteunen van medewerkers om hen te prikkelen actief te worden om kennis met elkaar te delen. Het platform, met een verzameling van online en offline interventies en uitingen, moet de basis van een levendige community worden waarin medewerkers en klanten elkaar stimuleren en inspireren om de klant écht centraal te stellen en uit te gaan van de ervaringen en behoeften van klanten. Éen plek, voor het vormen van nieuwe samenwerkingen en het samen werken aan verbeteringen van de klantervaringen. Het draagt daarmee bij aan een betere opschaling van waardevolle innovatieve oplossingen en verbetering van de klantreizen.

Naar boven
Direct naar: InhoudDirect naar: NavigatieDirect naar: Onderkant website